torsdag 14 mars 2013

Promenaden

in till stan kändes varmare än de tidigare dagarna. Hörde mera koltrastar också eller kanske jag bara inbillade mig.... Gick genom stan och vidare till CCV där de höll på att ställa i ordning för the Big Sale i morgon och på lördag. Träffade några bekanta; Linda Marx, Karen Right, June Lorimer och förstås Tori som visade lite vad jag kunde hjälpa till med. Hängde upp en del barnkläder på hängare, pratade en stund med Tori och sedan gick jag tillbaka till stan och tog bussen från busstationen till Portstewart.

Sitter nu på Bentley's och har ätit en bakad potatis med räkröra. Jag bara måste komma hit till Pstwrt en sista gång... Gick längs Promenade, hörde på måsar och vågor, inandades tångdoft och njöt! Måste gå upp på kullen i ändan av Prom för att se på utsikten och gick sedan ner till Cul-Erg B&B där vi bodde första gången, i maj 2006. Vi visste inte så mycket om stället vi kommit till den gången...

Nu är frågan bara; ska jag eller ska jag int...?







Cul-Erg B&B


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar