torsdag 14 mars 2013

Ok. I. did. it.

Jag köpte väskan och nu känns det helt rätt (som svensken sku säga). Nu har jag min Navy polka dot Cath Kidston day bag! Jag googlade här om den sku gå att köpa hemma men jag hittade den bara i en svensk webshop och då skulle den ha varit 15€ dyrare + frakt och då skulle jag framförallt inte på köpet fått känslan av att den här har jag köpt själv på Promenaden i Portstewart sista dagen på min härliga resa! Butiken där jag köpte väskan var så mysig så jag måste passa på att ta lite bilder...

När jag kom hem var Andy och Shirley Rogers här så det var kul att få träffa dem. Jag lagade skinkpaj med ugnsrostad batat och sallad till "tea" och det var gott och uppskattat!

Nu har jag packat och tror att jag ska klara av viktgränserna! Home sweet home, I'm comin! ❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar