måndag 4 maj 2009

Några glimtar

...från vår valborgshelg vill jag bjuda er på:

Vår lilla sjöjungfru ;)

Kanadagäss på besök

Nästan ofattbart hur vi kunde gå på isen inne i en liten vik när vi stunden innan hade solat i bikini på terassen...

Och gubben hittar alltid någon gammal träbåt att skrapa på så att den rätta vårkänslan ska infinna sig!

Olivia var inte med oss den här gången utan stannade hemma för att "granntjejerna" skulle uppträda på 1.maj. Det här gänget har en alldeles speciell och underbar gemenskap! De är mera som systrar än kompisar eftersom det är 4 års åldersskillnad mellan den yngsta och den äldsta. Men de är så otroligt tajta och har så kul tillsammans!

2 kommentarer:

  1. Kul att hitta din nya blogg! Den ska jag börja följa.

    SvaraRadera
  2. Nå hej på dej!Jag måste fara och kika på vem Alva-Stina är... och där såg jag en liten gullig bekanting! (alltså inte han som jag brukar spela med utan hans dotter;) OJ vad du är kreativ!

    SvaraRadera