torsdag 7 maj 2009

Huvudet fullt

...av en massa melodier hade jag igår kväll! Jag bara spelade och spelade (nästan hela Finland-USA-matchen!) och kom bara på mer och mer! När matchen var slut sa jag åt Roger att det skulle ha räckt till 10 CD-skivor... Men hjälp vad svårt att komma på texter! Så om du har något i din skrivbordslåda så skicka åt mig! Jag lovar att fixa till en vacker melodi till den ;). Och hur kunde jag sitta och spela samtidigt som ishockeyn pågick? Jo för att vi har världens bästa elpiano! Bara att plugga i hörlurarna och sen kan man spela på utan att störa nån eller själv bli störd. I love it!!!
Yamaha DGX-630 you're my friend!

1 kommentar:

  1. Tyvärr har jag inga texter att bidra med, men kul att du spelar! Det är väl ett dylikt piano vi borde ha här hemma :) Ett bättre alternativ att sitta och spela än att se på matchen, själv sov jag som en liten gris...

    SvaraRadera