måndag 27 april 2009

Brukar du

...ta med dig bilder på hur du skulle vilja ha håret klippt när du går till frissan? Jag har gjort det någon gång men känt mig fånig... Det är som om man skulle säga "kan du fixa så att jag ser ut så här?" och så visar man bilden av nån filmstjärna, typ! Fast jag vet ju att frissorna tycker att det är bra att man har med en bild så att de lättare kan få en uppfattning om hur man vill ha det. Men det är ju inte alltid så lätt att själv veta vad man vill! Jag har under de senaste två åren haft alla möjliga frisyrer, färger och längder och jag vet inte alls vad jag trivs bäst med. Jag vet inte ens om jag vill ha kort eller långt! Jag har fått erfara att håret inte är det viktigaste i livet men mindre fåfäng har jag inte blivit...


Det här blogginlägget kunde väl få etiketten "ytligt" eller "i-landsproblem" men jag tror jag ska samla mod till att ta med mig den här bilden när jag far nästa vecka ;)

1 kommentar:

  1. Den frisyren blir bra på dig! Lite fåfäng måste vi få vara...

    SvaraRadera